little things that make me happy

Θα ‘θελα

Θα ‘θελα…

… να μην είμαι τόσο αναβλητική με πράγματα που ξέρω ότι πρέπει να κάνω

…να γράψω και να διαβάσω για τα χίλια δύο μικρο deadlines που έχω

…να συνεχίσω να διαβάζω τα βράδια το βιβλίο που αγόρασα πριν λίγες μέρες σε έκπτωση και μετά να διαβάσω αυτό που πήρα νωρίτερα αλλά το πρόδωσα. Και να τελειώσω και το άλλο που αναγκαστικά διαβάζω σε γλώσσα…σκανδιναβική!

…να βάψω τα νύχια μου σε παστέλ ανοιξιάτικη απόχρωση

Best Pastel Nail Polish Opi Trik @[Summer Nail Designs for 2018 Best Nail Art Ideas Best Nail Art Ideas for Summer Nail Art Ideas Best Nail Designs and Tutorials Unique Nail Art Designs SUMMER Nail Art 2018 on Pinterest Nail Art Designs on Pinterest Nail Art Designs 2018 Easy DIY Nail Art Tutorials 2018 Best Nails of 2018 New Nail Art Design Trends for 2018 Nail designs 2018 Cute Beautiful Nail Art Designs Just For You Design Tips Nail Art Designs & Ideas 2018 Easy Tips & Pictures

…να παραγγείλω το δώρο του βαφτιστηριού μου

…να φτιάξω την άλλη εβδομάδα τσουρέκια και κουλουράκια,  να βάψω αυγουλάκια και να γεμίσω το σπίτι με λουλούδια

01-homemade-easter-egg-dye-eggs

…να μην ήταν το σπιτι όλο σκόρπια χαρτομάντιλα και χάπια

…να μην ειχα αυτές τις δύο μέρες πυρετό και να είχα κάνει τις δουλειές μου

…να μη χρειάζεται να αρρωστήσω για να έχω χρόνο να χαζέψω τα βιβλία μου και τις σειρές μου

…να αγοράσω ένα ανοιξιάτικο φόρεμα (που θα φορέσω στην Ελλάδα γιατί εδώ ούτε καν!)

dcf0da3773b6c6d2362690e5fa40790f

…να γίνω καλά και να σταματήσω να χάνω τις πολύτιμες μέρες λιακάδας

…να ξεκουραστώ και να κλείσω εκρεμμότητες στο τετραήμερο που έρχεται και που είναι το καθολικό Πάσχα ώστε να χαλαρώσω στο ελληνικό

…να φτιάξει ο καιρός και να φορέσω τις μπαλαρίνες μου

…να γεμίσω τα χέρια μου με λεπτεπίλεπτα βραχιολάκια

41393079be78fb4153994cdd9c715574

…να ανοίξω την κουρτίνα να μπει ήλιος, να φτιάξω καφεδάκι και να στρώσω το κρεβάτι

…πάω…

ed7a337e0861ee0dfb3e7bbd929ec1de--curtains--drapes-window-panels

 

5 thoughts on “Θα ‘θελα”

  1. Όλα θα τα καταφέρεις αν αφήσεις τα πράγματα να κυλούν χωρίς να τα ζορίζεις! 😛
    Και τα χαρτομάντιλα θα εξαφανιστούν και τα νυχάκια θα βαφτούν και οι μπαλαρίνες θα φορεθούν… τι και ποιος σε βιάζει; Μήπως ο εαυτός σου; 😉
    Η άνοιξη είναι εδώ, ας τη χαρούμε! 😀
    ΑΦιλάκια πάντα χαμογελαστά! 🙂

    ΥΓ: Μπράβο για τα Σκανδιναβικά… τα Γαλλικά, τι απέγιναν; 😉

  2. Μάλλον ο εαυτός μου, ποιος άλλος; Νύχια έβαψα, δώρο παρήγγειλα…
    Το τι απέγιναν τα γαλλικά λέγεται μόνο σε προσωπικό μειλ…

  3. κοπελιά απο τα κρύα!!! Δεν κάνει κρύο στην Ελλάδα!!! Φόρα τις μπαλαρίνες σου και κατέβα!!!

εσύ τι λες;